Postanowienia ogólne
Sklep aquaparts.pl jest prowadzony przez firmę SANLIGHT Bartosz Górecki, podmiotu
wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta
Płońsk, z siedzibą 09-100 Płońsk, ul. Warszawska 76 oraz zarejestrowanym podatnikiem
podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 5671731621,
Regon 360209190, który w dalszej części regulaminu oraz w dokumentach potwierdzających
transakcję określony jest jako sprzedawca.
1.Definicje pojęć użytych w regulaminie:
- NABYWCA/KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych; osoba prawna posiadająca zdolność do czynności prawnych; jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - SPRZEDAWCA – firma SANLIGHT Bartosz Górecki z siedzibą przy ulicy Warszawskiej
76, 09-100 Płońsk, identyfikująca się numerem NIP 5671731621 i Regon 360209190, będąca
właścicielem sklepu internetowego https://www.aquaparts.pl - SKLEP INTERNETOWY – sklep prowadzony pod domeną https://www.aquaparts.pl i
posługujący się adresem mailowym sklep@aquaparts.pl - PRODUKT/TOWAR – rzecz ruchoma będąca przedmiotem kupna-sprzedaży pomiędzy
zainteresowanymi stronami. - KODEKS CYWILNY – ustawa z dn. 23.04.1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964, Nr 16,
poz. 93 z późn. zm.) - USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dni. 30.05.2014r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2014, poz. 827) - UMOWA SPRZEDAŻY/KUPNA – umowa zawierana pomiędzy nabywcą, a sprzedawcą
za pośrednictwem sklepu https://www.aquaparts.pl - REGULAMIN SKLEPU – niniejszy regulamin sklepu internetowego https://www.aquaparts.pl
- NABYWCA/KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu
internetowego https://www.sanlight.pl m.in składania zamówień na towary, dostarczania
zamówionych produktów do nabywcy, form płatności za zakupy, uprawnienia nabywcy do
odstąpienia od umowy, zasady ochrony danych osobowych, sposoby i zasady rozpatrywania
reklamacji.
2. Towar
- Wszystkie przedmioty oferowane w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowanie
- Niektóre z produktów znajdujących się w asortymencie sklepu mogą być w danej chwili
niedostępne lub być produktami na zamówienie (jeśli czas realizacji zamówienia wyniesie
dłużej niż 7 dni, klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany przez pracownika
sklepu) - Ceny podane na stronie sklepu są wyrażone w złotych Polskich i są cenami brutto
(zawierającymi podatek VAT) - Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon, a na życzenie klienta faktura w przypadku jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę na zamówiony towar konieczne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji i podanie danych do faktury na etapie składania zamówienia. W przypadku podania informacji po złożeniu zamówieniu może się okazać że do zamówienia został wystawiony paragon i nie ma możliwości wystawienia faktury.
3. Zamówienia
- Zamówienie może być złożone poprzez dodanie do koszyka przedmiotu, a następnie
wypełnienie formularza dostawy na stronie https://www.aquaparts.pl lub mailowo na adres
sklep@aquaparts.pl - Podstawą do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza dostawy. W
innym wypadku realizacja zamówienia może się opóźnić lub nie zostanie wykonana - Jeśli dane w formularzu będą podane nieprawidłowo, a sprzedawca nie będzie miał
możliwości telefonicznego ani mailowego kontaktu z nabywcą zamówienie po 7 dniach
roboczych zostanie anulowane - W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia konieczne jest natychmiastowy kontakt
ze sprzedającym. Nie ma możliwości anulowania zrealizowanego zamówienia - Wszelkie zmiany w statusie zamówienia są wysyłane do nabywcy poprzez pocztę
elektroniczną na podany w formularzu adres e-mail.
4. Płatności
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar na aquaparts.pl (w tym koszt
dostawy) w terminie do 14 dni od dnia zakupu z wyłączeniem płatności przy odbiorze - Klient po złożeniu zamówienia ma prawo do wyboru następujących form płatności oraz
sposobu dostawy towaru:
• Przelew tradycyjny na konto – wpłata na konto sklepu poprzez przelew bankowy lub na poczcie
• T-pay – płatność online – płatności w tpay.com to najwyższy poziom bezpieczeństwa
potwierdzony uznanymi certyfikatami https://tpay.com/o-firmie. Środki tak jak w przypadku
innych dostępnych form np Payu czy przelewy24 są przekazywane nam w chwili
potwierdzenia przez Państwa przelewu co umożliwia szybką realizację zamówienia.
• pobranie u kuriera – płatność gotówką przy odbiorze paczki dostarczonej przez firmę
kurierską
- W chwili składania zamówienia klient informowany jest o dostępnych metodach płatności i
rodzajach dostawy - Przy wyborze metody płatności przelewu na konto zamówienie jest realizowane po
zaksięgowaniu wpłaty.
5. Dostawa towaru
- Dostawa towaru odbywa się poprzez zewnętrznego przewoźnika
- Przesyłki wysyłane do klienta są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone
- W przypadku odbioru osobistego klient sam odpowiada za bezpieczne przetransportowanie
produktu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe z nieodpowiedniego
przewożenia towaru - W sytuacji gdy występują duże rozbieżności w czasie realizacji i sposobie pakowania kilku
przedmiotów w jednym zamówieniu sklep sanlight.pl może rozdzielić zamówienie na
mniejsze przesyłki. W takim przypadku ulec może koszt dostawy podany klientowi przy
składaniu zamówienia. O wszystkich zmianach klienta zostanie poinformowany, a towar
zostanie wysłany po akceptacji zmian. W przypadku braku akceptacji klient może
zrezygnować z całości lub części zamówienia.
6. Czas realizacji zamówienia
- Przy każdym oferowanym produkcie jest podany orientacyjny czas realizacji zamówienia.
Zazwyczaj nie przekracza 2 dni. Wyjątkami są produkty aktualnie niedostępne lub
sprowadzane na specjalne zamówienie klienta - Jeśli czas realizacji będzie wydłużony klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany
przez pracownika sklepu i ma możliwość odstąpienia od umowy.
7. Gwarancja i reklamacje
- Każdy produkt objęty jest gwarancją, obowiązującą na terytorium Polski.
- Czas gwarancji wynosi 24 m-ce który jest liczony od daty zakupu.
- Podstawą gwarancji jest dowód zakupu paragon lub faktura
- Roszczenia dotyczące gwarancji powinny być zgłaszane w formie mailowej lub pisemnej
wysłanej pocztą polską - Klient po odebraniu zakupionego towaru powinien go natychmiast sprawdzić w obecności
kuriera lub niezwłocznie po jego odjeździe. W przypadku dostrzeżenia wad mogących
powstać w transporcie klient zobowiązany jest wezwać w ciągu 7 dni od dostawy kuriera i
spisać z nim protokół szkody. Na jego podstawie otrzyma towar wolny od wad - Reklamacje na wady fabryczne produktu powstałe w okresie gwarancji należy składać
mailowo na adres: biuro@sanlight.pl lub poprzez wypełnienie i odesłanie formularza
reklamacyjnego znajdującego się na stronie sklepu w dolnej stopce – zakładka „Reklamacje i
zwroty” - Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać dane:
- imię i nazwisko zgłaszającego
- adres, numer telefonu zgłaszającego
- nazwę przedmiotu i opis usterki (dokładny opis uszkodzeń i usterek oraz okoliczności ich
powstania) - dowód zakupu (paragon lub faktura)
- W przypadku uszkodzeń w transporcie klient zobowiązany jest do reklamacji dołączyć
skan protokołu szkody. Brak protokołu może być podstawą do odmowy uwzględnienia
reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w transporcie. Niedopełnienie powyższego
obowiązku klienta skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń sklepu wobec
przewoźnika - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.
8. Warunki gwarancji:
Gwarancja obejmuje wady:
- Produkty które posiadają wadę fabryczną : odbarwienie, rozwarstwienie, zdeformowanie
- nie prawidłowe funkcjonowanie produktu wynikające z jego wady
Gwarancją jakości nie są objęte wady:
- Części które podczas eksploatacji podlegają normalnemu zużyciu przed upływem okresu
gwarancji - Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych
- Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem użytkownika
- Uszkodzenia powstałe na skutek stosowania środków chemicznych innych niż dedykowane
do stosowania na dany produkt zalecamy środki firm HG oraz SANN PROFI. - Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu realizowane przez firmy kurierskie, pocztę polską,
inpost, paczkomaty itd. Towar należy bezwzględnie sprawdzać w obecności przewoźnika i
reklamować usługę transportową w przypadku uszkodzenia wynikającego z nieprawidłowo
wykonanej usługi.
9 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni klient może odstąpić od
umowy bez podania przyczyn. - Towar należy odesłać na adres ustalony wcześniej ze sprzedawcą
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
- Klient może zwrócić jedynie towar nieużywany i oryginalnie zapakowany. Jeśli
sprzedawca stwierdzi, że odesłany towar był używany ma prawo do pomniejszenia kwoty
należnej za zwrot - Odstąpienie od umowy należy zgłosić mailowo na adres: sklep@aquaparts.pl lub poprzez
wypełnienie i odesłanie oświadczenia znajdującego się na stronie sklepu w dziale
„Reklamacje i zwroty” - Zwrot wpłaconych przez klienta środków za towar nastąpi niezwłocznie po dostarczeniu
nieuszkodzonej przesyłki do sklepu, ale nie później niż w ciągu 14 dni.
10. Zwroty
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
- Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od
niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. - Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli
Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. - Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Sanlight
Bartosz Górecki , ul.Warszawska 76, 09-100 Płońsk) o swojej decyzji o odstąpieniu od
niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą
lub pocztą elektroniczną). - Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który można
pobrać tutaj : Formularz odstąpienia od umowy - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo
informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu środki za towar natomiast
koszty dostawy oraz zwrotu pozostają po Państwa stronie, - Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do
czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące powyższego regulaminu oraz polityki prywatności
prosimy o kontakt za pośrednictwem tego formularza contact form lub mailowo na adres sklep@aquaparts.pl