Regulamin

Postanowienia ogólne

Sklep aquaparts.pl jest prowadzony przez firmę SANLIGHT Bartosz Górecki, podmiotu
wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta
Płońsk, z siedzibą 09-100 Płońsk, ul. Warszawska 76 oraz zarejestrowanym podatnikiem
podatku od towarów i usług (VAT) pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 5671731621,
Regon 360209190, który w dalszej części regulaminu oraz w dokumentach potwierdzających
transakcję określony jest jako sprzedawca.

1.Definicje pojęć użytych w regulaminie:
 

    • NABYWCA/KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
      prawnych; osoba prawna posiadająca zdolność do czynności prawnych; jednostka
      organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną
    • SPRZEDAWCA – firma SANLIGHT Bartosz Górecki z siedzibą przy ulicy Warszawskiej
      76, 09-100 Płońsk, identyfikująca się numerem NIP 5671731621 i Regon 360209190, będąca
      właścicielem sklepu internetowego https://www.aquaparts.pl
    • SKLEP INTERNETOWY – sklep prowadzony pod domeną https://www.aquaparts.pl i
      posługujący się adresem mailowym sklep@aquaparts.pl
    • PRODUKT/TOWAR – rzecz ruchoma będąca przedmiotem kupna-sprzedaży pomiędzy
      zainteresowanymi stronami.
    • KODEKS CYWILNY – ustawa z dn. 23.04.1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964, Nr 16,
      poz. 93 z późn. zm.)
    • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dni. 30.05.2014r. o prawach
      konsumenta (Dz.U.2014, poz. 827)
    • UMOWA SPRZEDAŻY/KUPNA – umowa zawierana pomiędzy nabywcą, a sprzedawcą
      za pośrednictwem sklepu https://www.aquaparts.pl
    • REGULAMIN SKLEPU – niniejszy regulamin sklepu internetowego https://www.aquaparts.pl

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu
internetowego https://www.sanlight.pl m.in składania zamówień na towary, dostarczania
zamówionych produktów do nabywcy, form płatności za zakupy, uprawnienia nabywcy do
odstąpienia od umowy, zasady ochrony danych osobowych, sposoby i zasady rozpatrywania
reklamacji.

2. Towar

  • Wszystkie przedmioty oferowane w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowanie
  • Niektóre z produktów znajdujących się w asortymencie sklepu mogą być w danej chwili
    niedostępne lub być produktami na zamówienie (jeśli czas realizacji zamówienia wyniesie
    dłużej niż 7 dni, klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany przez pracownika
    sklepu)
  • Ceny podane na stronie sklepu są wyrażone w złotych Polskich i są cenami brutto
    (zawierającymi podatek VAT)
  • Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon, a na życzenie klienta faktura w przypadku jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę na zamówiony towar konieczne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji i podanie danych do faktury na etapie składania zamówienia. W przypadku podania informacji po złożeniu zamówieniu może się okazać że do zamówienia został wystawiony paragon i nie ma możliwości wystawienia faktury. 

3. Zamówienia

  • Zamówienie może być złożone poprzez dodanie do koszyka przedmiotu, a następnie
    wypełnienie formularza dostawy na stronie https://www.aquaparts.pl lub mailowo na adres
    sklep@aquaparts.pl
  • Podstawą do realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza dostawy. W
    innym wypadku realizacja zamówienia może się opóźnić lub nie zostanie wykonana
  • Jeśli dane w formularzu będą podane nieprawidłowo, a sprzedawca nie będzie miał
    możliwości telefonicznego ani mailowego kontaktu z nabywcą zamówienie po 7 dniach
    roboczych zostanie anulowane
  • W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia konieczne jest natychmiastowy kontakt
    ze sprzedającym. Nie ma możliwości anulowania zrealizowanego zamówienia
  • Wszelkie zmiany w statusie zamówienia są wysyłane do nabywcy poprzez pocztę
    elektroniczną na podany w formularzu adres e-mail.

 

4. Płatności

  • Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar na aquaparts.pl (w tym koszt
    dostawy) w terminie do 14 dni od dnia zakupu z wyłączeniem płatności przy odbiorze
  • Klient po złożeniu zamówienia ma prawo do wyboru następujących form płatności oraz
    sposobu dostawy towaru:

• Przelew tradycyjny na konto – wpłata na konto sklepu poprzez przelew bankowy lub na poczcie

• T-pay – płatność online – płatności w tpay.com to najwyższy poziom bezpieczeństwa
potwierdzony uznanymi certyfikatami https://tpay.com/o-firmie. Środki tak jak w przypadku
innych dostępnych form np Payu czy przelewy24 są przekazywane nam w chwili
potwierdzenia przez Państwa przelewu co umożliwia szybką realizację zamówienia.

• pobranie u kuriera – płatność gotówką przy odbiorze paczki dostarczonej przez firmę
kurierską

  •  W chwili składania zamówienia klient informowany jest o dostępnych metodach płatności i
    rodzajach dostawy
  • Przy wyborze metody płatności przelewu na konto zamówienie jest realizowane po
    zaksięgowaniu wpłaty.

5. Dostawa towaru

  • Dostawa towaru odbywa się poprzez zewnętrznego przewoźnika
  • Przesyłki wysyłane do klienta są odpowiednio zapakowane i ubezpieczone
  • W przypadku odbioru osobistego klient sam odpowiada za bezpieczne przetransportowanie
    produktu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe z nieodpowiedniego
    przewożenia towaru
  • W sytuacji gdy występują duże rozbieżności w czasie realizacji i sposobie pakowania kilku
    przedmiotów w jednym zamówieniu sklep sanlight.pl może rozdzielić zamówienie na
    mniejsze przesyłki. W takim przypadku ulec może koszt dostawy podany klientowi przy
    składaniu zamówienia. O wszystkich zmianach klienta zostanie poinformowany, a towar
    zostanie wysłany po akceptacji zmian. W przypadku braku akceptacji klient może
    zrezygnować z całości lub części zamówienia.

6. Czas realizacji zamówienia

  • Przy każdym oferowanym produkcie jest podany orientacyjny czas realizacji zamówienia.
    Zazwyczaj nie przekracza 2 dni. Wyjątkami są produkty aktualnie niedostępne lub
    sprowadzane na specjalne zamówienie klienta
  • Jeśli czas realizacji będzie wydłużony klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany
    przez pracownika sklepu i ma możliwość odstąpienia od umowy.

7. Gwarancja i reklamacje

  • Każdy produkt objęty jest gwarancją, obowiązującą na terytorium Polski.
  • Czas gwarancji wynosi 24 m-ce który jest liczony od daty zakupu.
  • Podstawą gwarancji jest dowód zakupu paragon lub faktura
  • Roszczenia dotyczące gwarancji powinny być zgłaszane w formie mailowej lub pisemnej
    wysłanej pocztą polską
  • Klient po odebraniu zakupionego towaru powinien go natychmiast sprawdzić w obecności
    kuriera lub niezwłocznie po jego odjeździe. W przypadku dostrzeżenia wad mogących
    powstać w transporcie klient zobowiązany jest wezwać w ciągu 7 dni od dostawy kuriera i
    spisać z nim protokół szkody. Na jego podstawie otrzyma towar wolny od wad
  • Reklamacje na wady fabryczne produktu powstałe w okresie gwarancji należy składać
    mailowo na adres: biuro@sanlight.pl lub poprzez wypełnienie i odesłanie formularza
    reklamacyjnego znajdującego się na stronie sklepu w dolnej stopce – zakładka „Reklamacje i
    zwroty”
  • Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać dane:
    • imię i nazwisko zgłaszającego
    • adres, numer telefonu zgłaszającego
    • nazwę przedmiotu i opis usterki (dokładny opis uszkodzeń i usterek oraz okoliczności ich
      powstania)
    • dowód zakupu (paragon lub faktura)
    • W przypadku uszkodzeń w transporcie klient zobowiązany jest do reklamacji dołączyć
      skan protokołu szkody. Brak protokołu może być podstawą do odmowy uwzględnienia
      reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w transporcie. Niedopełnienie powyższego
      obowiązku klienta skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń sklepu wobec
      przewoźnika
    • Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.

 


8. Warunki gwarancji:

Gwarancja obejmuje wady:

  • Produkty które posiadają wadę fabryczną : odbarwienie, rozwarstwienie, zdeformowanie
  • nie prawidłowe funkcjonowanie produktu wynikające z jego wady

Gwarancją jakości nie są objęte wady:

  • Części które podczas eksploatacji podlegają normalnemu zużyciu przed upływem okresu
    gwarancji
  • Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych
  • Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem użytkownika
  • Uszkodzenia powstałe na skutek stosowania środków chemicznych innych niż dedykowane
    do stosowania na dany produkt zalecamy środki firm HG oraz SANN PROFI.
  • Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu realizowane przez firmy kurierskie, pocztę polską,
    inpost, paczkomaty itd. Towar należy bezwzględnie sprawdzać w obecności przewoźnika i
    reklamować usługę transportową w przypadku uszkodzenia wynikającego z nieprawidłowo
    wykonanej usługi.

9 Odstąpienie od umowy

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni klient może odstąpić od
    umowy bez podania przyczyn.
  • Towar należy odesłać na adres ustalony wcześniej ze sprzedawcą
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
  • Klient może zwrócić jedynie towar nieużywany i oryginalnie zapakowany. Jeśli
    sprzedawca stwierdzi, że odesłany towar był używany ma prawo do pomniejszenia kwoty
    należnej za zwrot
  • Odstąpienie od umowy należy zgłosić mailowo na adres: sklep@aquaparts.pl lub poprzez
    wypełnienie i odesłanie oświadczenia znajdującego się na stronie sklepu w dziale
    „Reklamacje i zwroty”
  • Zwrot wpłaconych przez klienta środków za towar nastąpi niezwłocznie po dostarczeniu
    nieuszkodzonej przesyłki do sklepu, ale nie później niż w ciągu 14 dni.


10. Zwroty
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

  • Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od
    niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli
    Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
    wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Sanlight
    Bartosz Górecki , ul.Warszawska 76, 09-100 Płońsk) o swojej decyzji o odstąpieniu od
    niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą
    lub pocztą elektroniczną).
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który można
    pobrać tutaj : Formularz odstąpienia od umowy
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo
    informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od
    umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu środki za towar natomiast
    koszty dostawy oraz zwrotu pozostają po Państwa stronie,
  • Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do
    czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
    nastąpi wcześniej.


Jeśli mają Państwo pytania dotyczące powyższego regulaminu oraz polityki prywatności
prosimy o kontakt za pośrednictwem tego formularza contact form lub mailowo na adres sklep@aquaparts.pl