Gwarancja

Gwarancja i reklamacje

  1. Każdy produkt objęty jest gwarancją, obowiązującą na terytorium Polski.
  2. Czas gwarancji wynosi 24 m-ce który jest liczony od daty zakupu.
  3. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu paragon lub faktura
  4. Roszczenia dotyczące gwarancji powinny być zgłaszane w formie mailowej na adres
    reklamacje@aquaparts.pl lub pisemnej wysłanej pocztą polską
  5. Klient po odebraniu zakupionego towaru powinien go natychmiast sprawdzić w obecności
    kuriera lub niezwłocznie po jego odjeździe. W przypadku dostrzeżenia wad mogących
    powstać w transporcie klient zobowiązany jest wezwać w ciągu 7 dni od dostawy kuriera i
    spisać z nim protokół szkody. Na jego podstawie otrzyma towar wolny od wad
  6. Reklamacje na wady fabryczne produktu powstałe w okresie gwarancji należy składać
    mailowo na adres: reklamacje@aquaparts.pl
  7. Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać dane:
    • imię i nazwisko zgłaszającego
    • adres, numer telefonu zgłaszającego
    • nazwę przedmiotu i opis usterki (dokładny opis uszkodzeń i usterek oraz okoliczności
    ich powstania)
    • dowód zakupu (paragon lub faktura)
  8. W przypadku uszkodzeń w transporcie klient zobowiązany jest do reklamacji dołączyć skan
    protokołu szkody. Brak protokołu może być podstawą do odmowy uwzględnienia reklamacji
    z tytułu wady produktu powstałej w transporcie. Niedopełnienie powyższego obowiązku
    klienta skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń sklepu wobec przewoźnika
  9. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.

 

 

 

Warunki gwarancji:

  1. Gwarantem jakości produktu jest Sanlight Bartosz Górecki Warszawska 76, 09-100
    Płońsk Nip 5671731621 Regon : 360209190
  2. Firma Sanlight Bartosz Górecki ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne
    (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w produkcie w okresie 24 miesięcy od daty
    sprzedaży.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.
  4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w formie naprawy lub
    wymiany na nowy towar w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od daty
    dostarczenia reklamowanego produktu do Gwaranta.
  5. Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z dowodem z dowodem
    zakupu oraz opisem usterki.
  6. Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji w przypadku :
    -Stwierdzenia użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
    -Stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca
    w produkcie
  7. Gwarancją jakości nie są objęte wady:
    • Części które podczas eksploatacji podlegają normalnemu zużyciu przed upływem
    okresu gwarancji.
    • Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych.
    • Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem użytkownika
    • Uszkodzenia powstałe na skutek stosowania innych chemicznych środków
    czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego produktu
  8. Opis procesu reklamacji lub zwrotu towaru
    Towar należy reklamować wysyłając zgłoszenie na adres mailowy
    reklamacje@aquaparts.pl załączając w korespondencji dowód zakupu, opis usterki , dane
    zgłaszającego oraz zdjęcie przedstawiające wadę produktu lub wysyłając go na adres
    producenta Sanlight Bartosz Górecki, ul. Wspólna 2 lokal 3, 09-100 Bońki na swój koszt.
    Do towaru należy dołączyć:
    · Dowód zakupu
    · Pisemną reklamację opisującą usterkę, przyczyny jej powstania, dane użytkownika, adres
    użytkownika, nr telefonu