Gwarancja i reklamacje
- Każdy produkt objęty jest gwarancją, obowiązującą na terytorium Polski.
- Czas gwarancji wynosi 24 m-ce który jest liczony od daty zakupu.
- Podstawą gwarancji jest dowód zakupu paragon lub faktura
- Roszczenia dotyczące gwarancji powinny być zgłaszane w formie mailowej na adres
reklamacje@aquaparts.pl lub pisemnej wysłanej pocztą polską - Klient po odebraniu zakupionego towaru powinien go natychmiast sprawdzić w obecności
kuriera lub niezwłocznie po jego odjeździe. W przypadku dostrzeżenia wad mogących
powstać w transporcie klient zobowiązany jest wezwać w ciągu 7 dni od dostawy kuriera i
spisać z nim protokół szkody. Na jego podstawie otrzyma towar wolny od wad - Reklamacje na wady fabryczne produktu powstałe w okresie gwarancji należy składać
mailowo na adres: reklamacje@aquaparts.pl - Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać dane:
• imię i nazwisko zgłaszającego
• adres, numer telefonu zgłaszającego
• nazwę przedmiotu i opis usterki (dokładny opis uszkodzeń i usterek oraz okoliczności
ich powstania)
• dowód zakupu (paragon lub faktura) - W przypadku uszkodzeń w transporcie klient zobowiązany jest do reklamacji dołączyć skan
protokołu szkody. Brak protokołu może być podstawą do odmowy uwzględnienia reklamacji
z tytułu wady produktu powstałej w transporcie. Niedopełnienie powyższego obowiązku
klienta skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń sklepu wobec przewoźnika - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.
Warunki gwarancji:
- Gwarantem jakości produktu jest Sanlight Bartosz Górecki Warszawska 76, 09-100
Płońsk Nip 5671731621 Regon : 360209190 - Firma Sanlight Bartosz Górecki ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne
(materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w produkcie w okresie 24 miesięcy od daty
sprzedaży. - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich złożenia.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w formie naprawy lub
wymiany na nowy towar w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od daty
dostarczenia reklamowanego produktu do Gwaranta. - Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z dowodem z dowodem
zakupu oraz opisem usterki. - Gwarant odmawia przyjęcia reklamacji w przypadku :
-Stwierdzenia użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem
-Stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca
w produkcie - Gwarancją jakości nie są objęte wady:
• Części które podczas eksploatacji podlegają normalnemu zużyciu przed upływem
okresu gwarancji.
• Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych.
• Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem użytkownika
• Uszkodzenia powstałe na skutek stosowania innych chemicznych środków
czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego produktu - Opis procesu reklamacji lub zwrotu towaru
Towar należy reklamować wysyłając zgłoszenie na adres mailowy
reklamacje@aquaparts.pl załączając w korespondencji dowód zakupu, opis usterki , dane
zgłaszającego oraz zdjęcie przedstawiające wadę produktu lub wysyłając go na adres
producenta Sanlight Bartosz Górecki, ul. Wspólna 2 lokal 3, 09-100 Bońki na swój koszt.
Do towaru należy dołączyć:
· Dowód zakupu
· Pisemną reklamację opisującą usterkę, przyczyny jej powstania, dane użytkownika, adres
użytkownika, nr telefonu